VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné smluvní podmínky
Úvodní ustanovení
1.Jana Říhová, IČ: 04952294, se sídlem Švermova 17, Brno 625 00 (dále jen "Poskytovatel")
2.Poskytovatel se zabývá poskytováním a zprostředkováním služby jejímž předmětem je prodej svateb v zahraničí, konkrétně v Itálii.
3.Veškeré akce nabízené služby podléhají příslušným právním předpisům a těmto Všeobecným smluvním podmínkám (dále jen "Podmínky").
II. Vznik smluvního vztahu
1.Poskytovatelem nabízené služby jsou poskytovány dle konkrétních požadavků klienta jako projekt na míru.
2.V případě zájmu o realizaci některé z Poskytovatelem nabízených služeb učiní klient prostřednictvím elektronické komunikace (emailu)písemnou objednávku a to buď na e-mailovou adresu Poskytovatele, nebo prostřednictvím objednávkového formuláře umístěného na webu Poskytovatele, přičemž však objednávku je oprávněna učinit pouze osoba starší 18 let plně způsobilá k právním úkonům.
3.V objednávce je nutné uvést správné a úplné údaje, zejména však povinné údaje jako: jméno a příjmení, číslo telefonu, emailová adresa, státní příslušnost a rodinný stav. Klient prohlašuje, že veškeré údaje, které sdělil Poskytovateli, jsou pravdivé a že v případě uvedení nepravdivých údajů nahradí Poskytovateli vzniklou škodu.
4.Na základě objednávky klienta, jež bude obsahovat vymezení a zadání klientem požadované služby, zpracuje Poskytovatel pro klienta nabídku obsahující popis rozsahu dodávky a definici indikativního rozpočtu. Indikativní nabídka slouží pro rozhodování klienta o možné další spolupráci. Současně s takto vypracovanou nabídkou obdrží klienti aktuální znění těchto Všeobecných smluvních podmínek.
5.Na základě odsouhlasené nabídky ze strany klienta(případně potvrzením indikativní nabídky v klientem požadovaném rozsahu, doplnění a znění)uzavře klient s Poskytovatelem Smlouvu o zajištění svatebních služeb (dále také i jen jako "Smlouva"), která se řídí těmito Všeobecnými smluvními podmínkami. Uzavřením Smlouvy se má za to, že se klient s těmito Všeobecnými smluvními podmínkami seznámil a s těmito také bez výhrad souhlasí.
6.Po celou dobu trvání smluvního vztahu je klient povinen poskytovat Poskytovateli potřebnou součinnost, která je nutná pro řádné zabezpečení a poskytnutí klientem požadovaných služeb. Není-li stanoveno jinak, je klient dále povinen sdělovat Poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 5 dnů ode dne oznámení Poskytovatele, veškerá stanoviska k případným změnám v rozsahu a ceně poskytovaných služeb. Pokud se klient do stanovené lhůty nevyjádří, tak se má za to, že s návrhem zprostředkovatele souhlasí.
7.Smluvní strany se výslovně dohodly, že podstatná část komunikace mezi klientem a Poskytovatelem bude probíhat písemně prostřednictvím elektronické komunikace (emailu). Oznámení učiněná tímto způsobem považují smluvní strany za platná a účinná.
III. Cena služeb a platební podmínky
1.Indikativním rozpočtem se rozumí předpokládaný rozpočet pro rozsah služeb, který je uveden v klientem schválené indikativní nabídce.
2.Na základě uzavřené Smlouvy je klient povinen uhradit nevratnou zálohu z indikativního rozpočtu služeb, dle podmínek uvedených ve Smlouvě.
3.Po provedené úhradě zálohy za služby provede Poskytovatel ve spolupráci se svými lokálními partnery nezbytné kroky ke zpracování detailního plánu akce a k přípravě finální podoby ceny služeb.
4.Příprava detailního plánu akce probíhá ve spolupráci s klientem. S ohledem na přání klienta mohou být klientovi nabídnuty různé varianty realizace požadovaných služeb a to včetně ceny za jednotlivé varianty, z nichž si klient sám vybere.
5.Poskytovatel je během přípravných prací, tj. ještě před uzavřením závazné cenové nabídky, oprávněn cenu služby vyjádřenou v předpokládaném rozpočtu služeb v případě výběru určité varianty ze strany klienta dle reality odpovídajícím způsobem navýšit, případně ponížit. O takovéto změně bude klient Poskytovatelem neprodleně informován. Nevyjádří-li klient ve lhůtě nejpozději do 5 dnů ode dne oznámení uvažované změny rozpočtu služeb svůj nesouhlas, má se za to, že s takovouto změnou rozpočtu služeb souhlasí.
6.Poskytovatel je oprávněn zvýšit cenu z finální podoby odsouhlasené závazné ceny služeb a to pouze v případě, že dojde k původně neočekávanému a výraznému zvýšení vstupních nákladů, kterému nebylo možné zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Oznámení o zvýšení ceny oznámí zprostředkovatel neprodleně klientovi. Klient je povinen uhradit rozdíl v ceně do 10 dnů od doručení takovéhoto oznámení.
7.Finální závazný rozpočet s detailním plánem akce musí být oběma smluvními stranami odsouhlasen nejpozději do termínu úhrady doplatku zbývající části ceny služeb.
8.Zbývající část ceny(doplatek)za poskytnutí služeb dohodnuté v rámci finálního rozpočtu s detailním plánem poníženou o dříve zaplacenou zálohu z předpokládaného rozpočtu služeb je klient povinen uhradit nejpozději ve lhůtě dohodnuté v Harmonogramu plateb ve Smlouvě.
9.V případě nedodržení výše uvedených platebních podmínek ze strany klienta je Poskytovatel oprávněn účtovat klientovi pokutu ve výši 5.000 Kč a Poskytovatelem prokazatelně vynaložené náklady.
IV. Svatební obřad
1.Každý zákazník (spolucestující) je osobně zodpovědný za správnost uvedených údajů, svých cestovních dokladů a všech dokladů potřebných ke svatebnímu obřadu dle instrukcí Beremesevitalii. Pokyny pro občany jiných zemí, než České republiky, jsou pouze informativní a tito zákazníci by se měli informovat na svém zastupitelském úřadě.
2.Klient odpovídá za svou dostatečnou znalost anglického jazyka, vyžadovaného pro uskutečnění svatebního obřadu.
3.Pokud dojde vinou klienta k tomu, že se svatební obřad neuskuteční, například z důvodu pozdního dodání potřebných dokladů pro obřad nebo jejich neúplnost, či z důvodu pozdního příjezdu k obřadu atp., nemá klient nárok na zrušení svatebního obřadu a na kompenzaci nevyužitých služeb. Klient je povinen všechny potřebné dokumenty předat na určený kontakt Beremesevitalii nejpozději dle pro tento účel stanoveného harmonogramu.
4.Poskytovatel při realizaci legalit potřebných k právně platnému sňatku postupuje dle své nejlepší praxe a předchozí zkušenosti s danou destinací. Poskytovatel na místě průběžně ověřuje případné změny v pravidlech místních úřadů a o každé takové případně zjištěné změně klienta neprodleně informuje a navrhne řešení. Poskytovatel neodpovídá za případné změny v praxi místních úředníků či za případné neudělení povolení ke sňatku místními úřady nebo za neuznání sňatku Zvláštní matrikou v ČR bude však klientovi nápomocen při řešení případných problémů.
5.V případech, kdy k svatbě nedojde z jakýchkoli příčin, na které nemá poskytovatel vliv (přírodní, politické nebo další společenské okolnosti-katastrofy, požáry, stávky, války, úmrtí apod.), není možné požadovat navrácení uhrazené částky v rámci této smlouvy.
6.Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu data a času uskutečnění svatebního obřadu z důvodů vzniklých na straně místní administrace, správních úřadů a dalších objektivních důvodů. O těchto změnách je poskytovatel povinen klienta co nejdříve informovat.
V. Reklamace
1.Klient má právo uplatnit reklamaci, pokud při zprostředkování služeb dojde k porušení těchto Všeobecných obchodních podmínek.
2.Klient je povinen na případné nedostatky vedoucí k reklamaci Poskytovatele upozornit bez zbytečného odkladu tak, aby Poskytovatel mohl ještě na místě zajistit nápravu.
3.Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu tak, aby Poskytovatel mohl ještě na místě zajistit nápravu a ne později než jeden týden od dodávky a to v písemné formě doporučeným dopisem adresovaným zprostředkovateli a to včetně detailního popisu reklamované události.
4.Reklamace bude vyřízená v termínu 30 dnů od data jejího uplatnění.
VI. Ukončení Smlouvy
1.Klient je oprávněn od Smlouvy odstoupit doručením odstoupení Poskytovateli a současným zaplacením odstupného, které se stanoví v následující výši (procenta jsou stanovena z celkové ceny dle finálního rozpočtu po odečtení již zaplacených částek nebo, není-li tato ještě přesně stanovena, tak z předpokládané ceny služeb dle Smlouvy po odečtení již zaplacených částek):
a.do 3 měsíců od předpokládaného zahájení čerpání služeb ..........min.50%
b. do 2 měsíců od předpokládaného zahájení čerpání služeb .......... min.65%
c. do 1 měsíce od předpokládaného zahájení čerpání služeb..............100%
Do doby zaplacení odstupného se považuje doručení odstoupení za neúčinné.
2.Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit, pokud:
a) Klient poruší jakoukoli povinnost stanovenou v článku III. Těchto Podmínek, nebo
b) Klient závažným způsobem poruší tyto Všeobecné obchodní podmínky, nebo
c)Klient neposkytl potřebnou součinnost, nebo
d)Klient závažným způsobem poruší své zákonné povinnosti.
3.Odstoupení dle tohoto článku, odstavce 2. této smlouvy je účinné doručením doporučeného dopisu na adresu Klienta uvedenou ve Smlouvě. Doručením odstoupení vzniká Poskytovateli vůči Klientovi nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši odpovídající výši sjednaného odstoupení dle tohoto článku, odstavce 1. této smlouvy. Tato smluvní pokuta je splatná do deseti dnů od doručení. Úhradou smluvní pokuty není nikterak dotčen nárok na náhradu škody.
VII. Ochrana osobních údajů
1.Klient dává Poskytovateli souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů, a to až do doby písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Klient má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
2.Veškeré údaje získané od klienta jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu služeb Poskytovatele a nikdy nebudou poskytovány třetím osobám. Osobní údaje klienta jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob.
3.Klient tímto dále dává výslovný souhlas k tomu, aby Poskytovatel použil osobní údaje klienta za účelem komunikace s klientem a dále za účelem zasílání sdělení obchodní či neobchodní povahy.
4.Klient je oprávněn kdykoli písemně kterýkoli zvýše uvedených souhlasů odvolat, resp. je oprávněn vyslovit nesouhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů k danému účelu.